7 stycznia 2018

hello 2018!

Cześć!
No i pyk, 2017 już za nami. Ale ten czas leci! Jak byłam młodsza, każdy miesiąc, ba, tydzień, ciągnął się niczym rok. Teraz mam wrażenie, że wczoraj skończyłam pisać matury i zaczynam wakacje życia. 
Nie mam postanowień na Nowy Rok. Nigdy nie bawiłam się w te obietnice, bo znam siebie i wiem, że jeśli naprawdę chcę coś zmienić, robię to TERAZ i nie potrzebuję motywacji zmiany kalendarza. Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się kolejne miesiące, co zobaczę, kogo poznam, jakie decyzje podejmę. Przede mną obrona pracy licencjackiej, wybór studiów magisterskich, ciągłe wyzwania w pracy. Trochę się boję, ale wiem, że dam radę. Jak zawsze. Nawet z najgorszych sytuacji, kiedy inni powtarzali mi "to już koniec" i uświadamiali mi, że moje położenie jest "bez wyjścia", jakoś się wyplątuję. 
Wiecie co, w sumie jednak nie. Planuję jedną rzecz, ale nie jest to żaden cel ani wyzwanie. 2018 rok chcę bez żadnych zmian spędzić z moimi najbliższymi, ukochanymi osobami. Bo przy nich wszystko się ułoży i niczego nie będę żałować. 
A jak u Was wygląda początek nowego roku? :)























zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

płaszcz - Ochnik 
spodnie - H&M
t-shirt - H&M
buty - Zara

9 komentarzy:

  1. Te buty są MEGAAAA! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIEKNA STYLIZACJA! <3

    http://nouw.com/flaviagutowska/the-end-of-the-fing-world---recenzja-ser-32517415

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz moich marzeń! jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero dziś odkryłam Twojego bloga i na nowy rok postanawiam go czytać :) świetne posty i stylizacje :)

    B U N N Y

    www.mysweetlittlebunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale genialny look, miło się czyta to co czytasz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outfit :) Piękny płaszcz. U mnie też kabaretki w stylizacji -> https://lamodenathalie.blogspot.com/2018/01/kabaretki-i-jeansy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka Pani.

    OdpowiedzUsuń