29 stycznia 2014

gala finałowa "przyłapani na modzie"

Jak już wspominałam, w sobotę 25 stycznia brałam udział w oficjalniej gali finałowej akcji "Przyłapani na modzie". Całe wydarzenie odbywało się w Galerii Krakowskiej i miało charakter imprezy zamkniętej. Wymieniona wcześniej galeria jest miejscem nadzwyczaj pełnym ludzi, więc bramki i ochroniarze pilnowali aby nikt nieproszony nie wszedł w "strefę vip", mimo to i tak wokół i nad sceną gromadzili się widzowie (ale chyba o to chodziło, o pokazanie siebie! :)). Galę prowadziła Dorota Wróblewska, a w jury zasiadła między innymi Alicja Zielasko czyli Alicepoint. W całym spotkaniu chodziło o wyłowienie najlepiej ubranej kobiety i najlepiej ubranego mężczyzny z grupy uczestników akcji "Przyłapani na modzie" w 2013 roku. Konkurencja była duża, ponieważ w konkursie brało udział wiele ciekawie ubranych osób, no i stawka była dość wysoka - 1000 zł na zakupy i statuetka. Wychodziliśmy parami, chłopak i dziewczyna, każdy miał się zaprezentować i odpowiedzieć na krótkie, łatwe pytanie od prowadzącej. Niestety, ale nie zostałam wyróżniona tytułem najlepiej ubranej kobiety, jednak jestem bardzo zadowolona, że zostałam zaproszona do udziału w tak przyjemnej i pozytywnej imprezie.



































1 komentarz: