29 czerwca 2015

studniówka 15'

Dostałam masę pytań a propos mojej sukienki, w której byłam na studniówce. Wiem, że temat trochę zaległy, ale od stycznia nie mogliśmy się jakoś zebrać na sesję. Jak widzieliście na Snapie, w piątek w końcu udało nam się spotkać i zrobić zdjęcia. Nie mogłam się powstrzymać i mimo, że jutro są wyniki matur, przedstawiam Wam w czym bawiłam się sto dni przed egzaminami. Sukienka wyszła super, o czym może świadczyć też wyróżnienie "Najlepszej Kreacji", a jeśli chodzi o piątkowe fotki - jestem zauroczona! Mega naturalne, nic nie retuszowane fotografie (jak widać zresztą, haha) powodują, że sesja nie jest przerysowana i tandetna. 
Autorem naszych (mojej i Bartka) kreacji jest Marcin Kniszner, który prowadzi działalność jako Divided by Zero i szyje świetne, oryginalne i nietuzinkowe ciuchy. Wiecie co jest najlepsze? Marcin całkowicie odzwierciedlił moje wyobrażenie o stroju na bal maturalny i po kliku spotkaniach, przymiarkach miałam gotową genialną, oryginalną i dopieszczoną w każdym detalu kreację. 
Jak Wam się podoba? :) 













25 czerwca 2015

my favourite midi dress

Nie chcę Was zamęczać i zbyt spamować promocją swojego konta na Snapchacie, haha, ale tak jak obiecałam planuję zrobić Q&A i po odpowiadać na żywo na Wasze pytania. Codziennie dodaje mnie bardzo wiele nowych osób, dlatego tym bardziej zależy mi żeby ten pierwszy raz (bo jeśli spodoba się Wam coś takiego będę organizowała takie rzeczy częściej) był jak najszybciej i brało w nim udział jak najwięcej z Was! :) 
Proponuję zadawać pytania na Asku, w komentarzach pod tym postem, na prywatnych Snapach i pod ostatnim zdjęciem na Instagramie. W sobotę albo w poniedziałek wieczorem ponagrywam odpowiedzi i udostępnię w Mojej Historii na Snapchacie, tak abyście wszyscy mogli je odczytać ;) Liczę, że poznacie mnie choć trochę lepiej, że wyjaśnię to co trzeba wyjaśnić i opowiem o sprawach, które Was ciekawią. Nie krępujcie się, dajcie mi się pocieszyć i pobawić razem z Wami ;) 
Mój nick: kiszma 
Miłego wieczoru!























 zdjęcia - Katarzyna Trzos

kurtka - mango
bluzka - h&m
spódnica - vintage shop w Barcelonie
pasek - second hand
buty - reebok
okulary - brylove
naszyjniki - pamiątka z Grecji / Skydance (użyj kodu 10KISZMA aby zdobyć rabat!)





21 czerwca 2015

:))

Nie mam czasu na pisanie, gdyż razem z moim specialistą przemalowujemy lampy, haha! 
Dzięki, że tylu z Was jest już ze mną na Snapchacie :* 























 zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

kurtka - second hand
koszulka - h&m
spodnie - h&m
kamizelka - second hand
buty - demonia
naszyjniki - Skydance (użyj kodu 10KISZMA aby zdobyć rabat przy każdym zamówieniu!)


14 czerwca 2015

boho look on SNAPCHAT!

Ostatnio zaczęłam na nowo cieszyć się Snapchatem. Co to za aplikacja i do czego służy, już raczej wszyscy wiedzą, więc nie muszę tłumaczyć. Zainstalowałam ją na swój telefon jakoś półtora roku temu i od tej pory używam jej codziennie, ale dopiero ostatnio zaczęłam ją na nowo odkrywać. Celebryci najwyraźniej zauważyli, że Snap to kolejna aplikacja, która pozwala zbliżyć się z fanami jeszcze bardziej niż Instagram, więc po kolei zaczeli zakładać konta i zachęcać do "dodania". Zaobserwowałam kilka sławnych osób między innymi; blogerki, youtuberów, modelki i modelów oraz piosenkarki. Dopiero wtedy zrozumiałam jaka to super sprawa! Jasne, że krótkie filmiki nie przedstawią nam nikogo lepiej niż osobiste spotkanie, jednak naprawdę diametralnie zmieniłam zdanie o kilku osobach, które dodałam na Snapchacie. Znałam je ze zdjęć na ściankach, z profesjonalnych sesji, które dość intensywnie się przerabia albo z idealnych selfie z Instagrama. Teraz, kiedy oglądam je na codzień i słyszę co mówią, co sądzą o otaczającym nas świecie, jak spędzają czas, jak wygląda ich życie z drugiej, prywatnej strony, zmieniłam zdanie, poznałam i polubiłam je. Jasne, że niektórzy przeginają i nagrywają, delikatnie mówiąc, za często i za dużo, ale ogólnie jestem naprawdę pozytywnie nastawiona do Snapa i do tego jak korzystają z niego osoby publiczne.
Po tych wszystkich przemyśleniach pomyślałam, że i ja mogłabym dać się troszkę poznać. Wiem, że bardzo wielu z Was obserwuje mnie na Instagramie i Snapchacie, więc moje pytania są następujące - chcielibyście abym dodawała więcej filmików? Czy chcielibyście żebym częściej do Was mówiła? Czy bylibyście zainteresowani jeśli organizowałabym Q&A i odpowiadała "na żywo" na Wasze pytania? ;) Piszcie w komentarzach, na Asku, na Instagramie lub gdziekolwiek - po prostu chcę wiedzieć ilu z Was popiera mój pomysł :) Zapraszam Was, rzecz jasna, do obserwacji na Snapie! Mój nick to @kiszma, ale jeśli najedziecie na obrazek poniżej, Snapchat sam automatycznie doda mnie do Waszej listy ;) 




A tymczasem dzisiejsza stylówka troszkę, w ostatnio modnym, stylu boho. Ten dziergany sweterek z frędzlami kupiłam ponad dwa lala temu, a tutaj proszę, akurat się przydał. A propos, robię totalny remont pokoju, za czym idzie i wymiana garderoby. Będę sprzedawać co nieco, bylibyście zainteresowani? ;) Nie wiem gdzie mam wystawić ciuchy na sprzedaż, polecacie jakiś fajny portal? 

























zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

bluzka - stara jak świat + hand made
spodnie - levis/second hand
sweter - tk maxx
torebka - michael kors
buty - butik w Grecji
pierścionki - prezent od prababci i h&m
okulary - parfois 
kolczyki - accessorize 




10 czerwca 2015

red crop top and mom jeans























zdjęcia - Katarzyna Trzos

bluzka - mango
spodnie - levis/second hand
torebka - h&m
buty - butik w Grecji
naszyjniki - W. Kruk, h&m, parfois 
bransoletka - Yes