14 czerwca 2015

boho look on SNAPCHAT!

Ostatnio zaczęłam na nowo cieszyć się Snapchatem. Co to za aplikacja i do czego służy, już raczej wszyscy wiedzą, więc nie muszę tłumaczyć. Zainstalowałam ją na swój telefon jakoś półtora roku temu i od tej pory używam jej codziennie, ale dopiero ostatnio zaczęłam ją na nowo odkrywać. Celebryci najwyraźniej zauważyli, że Snap to kolejna aplikacja, która pozwala zbliżyć się z fanami jeszcze bardziej niż Instagram, więc po kolei zaczeli zakładać konta i zachęcać do "dodania". Zaobserwowałam kilka sławnych osób między innymi; blogerki, youtuberów, modelki i modelów oraz piosenkarki. Dopiero wtedy zrozumiałam jaka to super sprawa! Jasne, że krótkie filmiki nie przedstawią nam nikogo lepiej niż osobiste spotkanie, jednak naprawdę diametralnie zmieniłam zdanie o kilku osobach, które dodałam na Snapchacie. Znałam je ze zdjęć na ściankach, z profesjonalnych sesji, które dość intensywnie się przerabia albo z idealnych selfie z Instagrama. Teraz, kiedy oglądam je na codzień i słyszę co mówią, co sądzą o otaczającym nas świecie, jak spędzają czas, jak wygląda ich życie z drugiej, prywatnej strony, zmieniłam zdanie, poznałam i polubiłam je. Jasne, że niektórzy przeginają i nagrywają, delikatnie mówiąc, za często i za dużo, ale ogólnie jestem naprawdę pozytywnie nastawiona do Snapa i do tego jak korzystają z niego osoby publiczne.
Po tych wszystkich przemyśleniach pomyślałam, że i ja mogłabym dać się troszkę poznać. Wiem, że bardzo wielu z Was obserwuje mnie na Instagramie i Snapchacie, więc moje pytania są następujące - chcielibyście abym dodawała więcej filmików? Czy chcielibyście żebym częściej do Was mówiła? Czy bylibyście zainteresowani jeśli organizowałabym Q&A i odpowiadała "na żywo" na Wasze pytania? ;) Piszcie w komentarzach, na Asku, na Instagramie lub gdziekolwiek - po prostu chcę wiedzieć ilu z Was popiera mój pomysł :) Zapraszam Was, rzecz jasna, do obserwacji na Snapie! Mój nick to @kiszma, ale jeśli najedziecie na obrazek poniżej, Snapchat sam automatycznie doda mnie do Waszej listy ;) 




A tymczasem dzisiejsza stylówka troszkę, w ostatnio modnym, stylu boho. Ten dziergany sweterek z frędzlami kupiłam ponad dwa lala temu, a tutaj proszę, akurat się przydał. A propos, robię totalny remont pokoju, za czym idzie i wymiana garderoby. Będę sprzedawać co nieco, bylibyście zainteresowani? ;) Nie wiem gdzie mam wystawić ciuchy na sprzedaż, polecacie jakiś fajny portal? 

























zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

bluzka - stara jak świat + hand made
spodnie - levis/second hand
sweter - tk maxx
torebka - michael kors
buty - butik w Grecji
pierścionki - prezent od prababci i h&m
okulary - parfois 
kolczyki - accessorize 




11 komentarzy:

  1. Q&A oczywiście za :) np pytania pod postem (nie mam insta i nie mogłabym zadawać pytań haha)
    a ciuchy za darmo możesz wystawić na vinted.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będziesz wystawiać ciuchy to proszę daj koniecznie znać np na blogu czy coś! :) i wstaw np link :)

    OdpowiedzUsuń
  3. vinted.pl - Idealna strona do sprzedawania ubrań, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sprzedaż bedzie idealny Vinted.pl

    1968basweca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wikiandmarta.blogspot.com/-Zapraszam na mojego
    Obserwacja za obserwację?Komentarz za komentarz?
    Bardzo fajny blog.Polecam!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten sweterek! Dodaje do snapa :)
    Zapraszam również do siebie
    urodazakupyrecenzje.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest ten sweterek! Dodaje do snapa :)
    Zapraszam również do siebie
    urodazakupyrecenzje.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pięknie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia robią wrażenie swoją jakością jak i ten efekt boho look cudowny! :))

    OdpowiedzUsuń