16 marca 2014

pogoda, co jest

Czy Wy też już tęsknicie za słońcem? Przez ostatnie dni starałam się jak najintensywniej pobierać witaminę D. Za wszelką cenę chciałam poczuć wiosnę. Siedziałam w restauracyjnych ogródkach, chodziłam bez kurtki, leżałam na kocu na trawie, wystawiałam twarz do słońca (żeby złapać już kilka moich wiosenno/letnich piegów) a okulary przeciwsłoneczne stały się najważniejszą rzeczą w torebce. To było cudowne kilka dni. Co teraz? Teraz jak patrzę za okno, mam ochotę zasnąć i poczekać do wakacji. Czy u Was też cały dzień wiało i padał wstrętny, zimny deszcz? Nie wiem czy znowu wyciągać zimowe kurtki i futra z garderoby. Pogoda, co jest grane? :((

+ Zdjęcia z piątku. Jeszcze było ciepło...



























fotograf - Filip Odrowąż-Pieniążek


sukienka - znaleziona w szafie mamy
kurtka - pull&bear
pierścionki - accessorize 
okulary - six 


reszta elementów opisana jest w starszych postach :)




10 komentarzy:

  1. Jak uzyskałaś takie piękne włosy? bo w popprzednich postach masz proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spałam w koczku :)

      Usuń
    2. w mokrych wlosach? a rano nie rozczesywalas czy jak? naprawde pieknie! :*

      Usuń
    3. suche włosy w koczek i rano tak zburzyć głową w doł ;)

      Usuń
  2. Ładna stylizacja i śliczny naszyjnik. Ja też już tęsknie za słońcem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :3
    Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award na moim blogu http://everything-and-nothing-with-alyss.blogspot.com.
    Mam nadzieję, że odpowiesz na nominację. ^^

    OdpowiedzUsuń