8 marca 2015

Leopard pants & leather

W dzisiejszym poście znienawidzona przes Was panterka w bardziej rockowym wydaniu. Wiele z Was ma kłopot z tym dość kontrowersyjnym wzorem. Dostałam na ten temat kilka pytań na asku, więc w skrócie postaram się Wam choć troszkę pomóc. 
W jaki sposób nosić wzór panterki, aby stylizacja nie była wulgarna lub jak z wiejskiej dyskoteki? Wszystko zależy od gustu, ale ponieważ pytałyście Kiszmy - Kiszma Wam odpowiada :D
Mój sposób to całkowite zamaskowanie. Co to znaczy? Chodzi tylko o to, aby wyłącznie wzorzysta część garderoby była w centrum uwagi. Czarny golf, czarny t-shirt lub sweter, czarne buty i czarna kurtka/płaszcz. W moim, dzisiejszym przypadku opieram się na spodniach, ale gdy mamy panterkową bluzkę, wszystko dalej działa tak samo - cała reszta musi być jednolita i skromna. Według mnie, to najlepszy sposób na zniwelowanie agresywności panterki. W dzisiejszym wpiscie mam na sobie sportową bluzę Nike, która fantastycznie łamie pstrokaty wzór na spodniach oraz skórzane dodatki - kurtkę, plecak i buty. Tak, te ostatnie są dość mocne, ale poprzez męsko skrojoną ramoneskę, "kangurka" i skarpetki, nie wyglądają prowokacyjnie.

Wszystkiego najlepszego kobietki!

+ Przepraszam, coś mi się zepsuło z czcionką i nie mogę tego naprawić :(
























zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek
bluza - nike
kurtka - mango
spodnie - h&m
buty - Jeffrey Campbell
plecak - h&m
naszyjniki - prezent od Filipa oraz hand made znajomej 





8 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie, uwielbiam panterkę ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie panterkę uwielbiam ze względu na jej trudny charakter i dwuznaczność. Oczywiście w rockowym zestawieniu, jakie prezentujesz, jest jej najlepiej. Ale zawsze jednak jest to na granicy kiczu, bo koniec końców panterka to panterka. Nie nadaje się do grzecznych stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka zawsze pasuje jak zna się umiar, i jest nieraz ciekawym "dodatkiem" do stonowanych stylizacji. Zazdroszczę nóg. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo dobry gust. Kiedyś miałam taką samą perle.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że z moim 172 cm wzrostu nie założę takich butów :/
    Genialna stylizacja! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a ta panterka wcale nie wygląda wulgarnie :)

    OdpowiedzUsuń