28 września 2016

oversize bomber jacket, bottle green boots and lennons

Dziś mam dla Was wpis ze zdjęciami w cudownym jesiennym świetle.
Oprócz ostatnich promieni słonecznych, znajdziecie też moje od niedawna ulubione buty (o które tylu z Was wciąż pyta!) i nowo zakupione lenonki, nad którymi rozmyślałam od dłuższego czasu :)
Co sądzicie? 

Już niedługo, mam nadzieję, że w tym tygodniu wystartuję WRESZCIE z czymś co proponowaliście mi już od bardzo dawna. Sama miałam niemały mętlik w głowie, ale pomyślałam, że czas poszerzyć gałęzie Kiszmy oraz wyjść jeszcze bliżej do Was. W końcu odważyłam się na kolejny krok. 
Śledźcie  mojego Snapa - tam najszybciej dowiecie się o co chodzi ;)























zdjęcia - Miłosz Filimowski

kurtka - second hand
spodnie - H&M
golf - second hand
torebka - H&M
buty - Zara

13 komentarzy:

  1. kurtka średnia, tzn. wygląda jakby te rękawy były za duże . mi się nie podoba, ale wszystko inne jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetny gust. Ta kurtka super wygląda przy twoim kolorze włosów. Mega mi się to podoba :D

    www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zdjęcia lepszej jakości naprawdę super:) świetna stylowka i wszystko tak jak byc powinno. Pozdrawiam! :*.

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka! Zupełnie inna od innych bomberek. Za to wielki plus :) A zdjęcia cudowne!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, jesienne zdjęcia, bomberka też bardzo przypadła mi do gustu :)


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczną kurtkę udało Ci się znaleźć, bardzo nadaje klimat. Piękne zdjęcia, osobiście jestem zakochana!!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/09/the-neighbourhood-sweater-weather.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i stylówka. Tylko Twój blog coś mi się rozjeżdża... ale może to wina mojej przeglądarki :D
    http://divoces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :D Podoba mi się ;)
    marrstyle.blogspot.com możesz poklikać u mnie w ostatnim ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega ta kurtka! Mega kolor i oversizowy styl.

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jesienna stylizacja! Niesamowicie mi się podoba. Wyglądasz przepięknie!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, i to jesienne słońce! Świetna stylizacja. Połączenie czerni i tej cudownej kurtki - idealnie.
    Pozdrawiam /ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super styl i te okulary - mega:) Ja to świetne ciuszki znalazłam na https://www.milagro-store.pl ale i też inne sklepy staram się odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń