1 listopada 2017

Budapest outfits

Cześć!
Dziś mam dla Was dwie z czterech stylizacji, które wybrałam na wycieczkę - niespodziankę do Budapesztu. 
Jak widzieliście na Snapchacie i Instastories, mieliśmy bardzo napięty plan, przede wszystkim ze względu na krótki (odejmując popołudniowy przyjazd, rozeznanie się w okolicy oraz poranny wyjazd, tak naprawdę dwu dniowy) pobyt, więc niestety nie znaleźliśmy czasu na jakąś konkretną sesję zdjęciową. Wrzucam kilka niespójnych fotek, które na szybko cyknęliśmy między zwiedzaniem, spacerowaniem i jedzeniem ;) 

















zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

11 komentarzy:

  1. Obydwie stylizację wyglądają świetnie! Jesteś mega piękna, aż miło się ogląda tak piękne zdjęcia.
    Powodzenia!

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają, ale bardziej jestem za pierwszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza stylówka z przepięknym swetrem t-shirtem Gucci- rewelacja!<3 Cudownie wyszło:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja !
    Pierwsze cztery zdjęcia spokojnie mogłyby trafić do jakiegoś magazynu modowego np: elle

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza jest lepsza

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd masz buty z pierwszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia przecudowne, super scenografia!:) sweterek najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej drugiej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń