28 stycznia 2018

"choinkowy" sweter, jeansowa kurtka i aksamitna torebka

Hej!
Dziś mam na sobie jeden z moich ostatnio ulubionych kolorowych swetrów. Ten, ze względu na swój niespotykany jak na ciuchy kolor i najbardziej uroczy golf na świecie, nazywam "choinkowym". Do tego dobrałam klasyczne czarne rurki oraz skórzane sztyblety, które mimo, iż w mojej szafie "mieszkają" od około dwóch lat, odkryłam i pokochałam dopiero niedawno. Na wierzch wybrałam ogromną, oversize'ową, ocieplaną jeansową kurtkę a jako dodatki dorzuciłam moje ulubione lenonki, kolorowe kolczyki z papugami i najśliczniejszą torebkę na świecie. Oczywiście także i ona została kupiona paręnaście miesięcy temu, ale dopiero przed tą sesją wyciągnęłam ją z szuflady i odcięłam metki. Niestety zapomnieliśmy zrobić fotek z bliska, ale może uda Wam się dostrzec ten piękny butelkowozielony aksamit, frędzle i koralikowe hafty. Ach! 
Jak Wam się podoba? 






























 zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

kurtka - Levis/Urban outfitters
spodnie - H&M
sweter - Topshop
buty - Zara
torebka - Zara

kurtki damskie


8 komentarzy:

  1. Stylizacja jest świetna :) Kurtka i sweter świetnie wyglądają razem

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podoba, jak kolor sweterka współpracuje ze szminką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie <3
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, zdjęcia na bardzo wysokim poziomie, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest cudowna, totalnie w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna Pani.

    OdpowiedzUsuń