25 marca 2019

Odwiedzam chłopaka na Słowacji! - VLOG NA YOUTUBE

Cześć, 

Dziś zabieram Was na wycieczkę na Słowację do Martina, gdzie studiuje mój chłopak. Planowałam nagrać vloga, ale wyszedł niemy film ;) Widoki są piękne, no nie? 

PS Jak sami widzicie, wrzucam tutaj filmiki z lekkim opóźnieniem, ale nie martwcie się - pełną parą działam na Instagramie, więc jeśli mnie jeszcze nie obserwujcie, koniecznie nadróbcie zaległości! Ostatnio dobiłam wreszcie wymarzonego 10 000 obserwatorów, więc tym bardziej musicie dołączyć do naszej ekipy ;) 


3 komentarze:

  1. super filmik:) pozdrowienia dla Chłopaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem tutaj komentarz kilka tygodni temu na temat dr Agbazary i postanowiłem skontaktować się z nim zgodnie z instrukcją, dzięki temu człowiekowi za przyniesienie mi radości zgodnie z życzeniem. postąpiłem zgodnie z instrukcjami, które udzielił innym, aby odzyskać moją kochankę, która opuściła mnie i dzieci na 3 lata, ale dzięki dr Agbazara, ponieważ teraz wróciły do mnie na dobre i jesteśmy razem szczęśliwi. skontaktuj się z nim również w celu uzyskania pomocy, jeśli masz problem w związku przez e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) LUB przez WhatsApp na: (+2348104102662). I zeznaj za siebie.

      Usuń
  2. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń