19 stycznia 2013

Mama mnie kocha, najbardziej na świecie!

Dziś rano, tzn około 10:00, wstałam z łóżka pełna entuzjazmu i chęci do pracy. Uśmiechnęłam się na myśl, że od paru dni prowadzę bloga i niedługo będę mieć kolejną, profesjonalną sesję zdjęciową. Wszystko układa się po mojej myśli, cudownie! Po śniadaniu jednak, mama jakby wylała na mnie kubek zimnej wody. "Jak Ty wyglądasz? Gdzie się wybierasz? Ubierz spodnie a nie spódnice, jest lodowato! Ubieraj czapkę, popatrz jak jest zimno! Nie wyjdziesz z domu bez rękawiczek!" Dobra no, troszczy się o mnie, wezmę tę czapkę dla świętego spokoju. "Może byś się pouczyła, a nie ciągle wychodzenie z domu? Znów idziesz na zdjęcia... Kim Ty właściwie jesteś, jakąś gwiazdą, że musisz ciągle być fotografowana? Weź może poczytaj jakąś inną gazetę niż tylko ta moda i moda" Spokojnie, spokojnie, tylko nie krzycz. Pozwól się jej wygadać. "Przypominam, że dziś o 18:30 idziemy do opery. Ty chyba jednak nigdzie nie idziesz, na pewno nie w takim ubraniu." Mamo, wzięłam sobie elegancki strój na przebranie. "Wzięłaś? Aha, to pewnie tylko wyjdziesz z domu i znów ubierzesz te prześwitujące rajstopy i spódnicę, nie ma mowy! Wrócisz do domu i tutaj się ubierzesz." Czasami jedno zdanie za dużo spowoduje, że wychodząc trzaśniemy drzwiami, desperacko szukając ciszy. Tak właśnie było i w moim przypadku. 
Nie ma jednak nic przyjemniejszego, niż gdy siedząc obok mamy w fotelach Krakowskiej Opery, można się do niej, jak gdyby nigdy nic przytulić, a ona bezwarunkowo odwzajemni dotyk. Śmiech na przerwie, rozmowy. Wszystko jest w porządku. Kochamy się. To właśnie uwielbiam w rodzicach. Można się pokłócić, obrażać, a oni i tak zawsze nam wybaczą i będą nas kochać. 

+ Mama miała rację, bez rękawiczek dziś było ciężko, a w rajstopach i spódnicy całkowicie bym zamarzła.











Fotograf - Miłosz Filimowski

futro - zara
sweter - mango
spodnie - tommy hilfiger
pasek - allegro
buty - jeffrey campbell
torba - tk maxx
pierścionek z sową - accessorize
pierścionek z ptaszkiem - h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz