23 lipca 2015

romantic crop top & levis shorts

Uwielbiam crop topy. Obserwatorzy już chyba dawno się zorientowali.  
Dzisiejsze zdjęcia wyszły naprawdę dobrze! 
Aktualnie czuję się koszmarnie. Mój mózg zaraz eksploduje. 
Idę spać, dobranoc. 
A, no i klasycznie - obserwujcie mnie na Instagramie i Snapchacie. Tam zawsze widać więcej. 



















zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

bluzka - zara
spodnie - second gand + hand made
buty - topshop
torebka - second hand
pasek - sklep vintage
pierścionki - h&m
mały pierścionek z księżycem - Skydance (użyj kodu 10KISZMA aby aktywować rabat!)

8 komentarzy:

  1. Crop topy są idealne do szortów z wysokim stanem. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydajesz się taką pozytywną i kochaną osobą! z każdym postem jestem ciekawa nowych stylizacji:D mega! buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie zdjęcia wyszły super! Uwielbiam ten croptop,idealnie pasuje do całej stylizacji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna stylizacja,taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne szorty! Super stylizacja, bardzo mi się podoba.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne spodenki! Właśnie takich szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jakie studia idziesz?

    OdpowiedzUsuń