19 lipca 2015

too dark :(

Pierwszy raz robiliśmy zdjęcia tak późnym wieczorem. Światła właściwie żadnego nie było, no oprócz miejskich latarni i reflektorów nadjeżdżających aut. Porażka. Byłam na siebie wściekła, bo sesję odkładaliśmy od popołudnia tylko i wyłącznie z własnego lenistwa. 
Teraz, gdy obrabiałam te kilka wybranych fotek, doszłam do wniosku, że efekt w sumie nie jest tak tragiczny. Co sądzicie? :D



























 zdjęcia - Filip Odrowąż-Pieniążek

bluzka - zara
spodenki - zara
buty - zara
naszyjniki - Skydance (użyj kodu 10KISZMA żeby zdobyć rabat przy zamówieniu!)

9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyszły bardzo fajnie i nieszablonowo. Są klimatyczne, a wieczorne światło wręcz dodaje tajemniczości. Gdy na nie patrze to w głowie słyszę "Heroes" Davida Bowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia świetne, mają w sobie to coś:* stylizacja w moim guście :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły ciekawie, trochę jak z tumblr... Kiszmo, mam pytanie : na jakie studia się dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjniki są cudowne!!<3 Chyba wiem co sobie niedługo kupię:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły piękne, a to, że robiłaś je wieczorem stworzyło fajny klimat!
    Miałaś ubrane na sobie cudne spodenki, a o naszyjniku nawet nie wspomnę, hah!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły świetnie, uwielbiam taki tumblerowy klimacik. To chyba jedna z moich ulubionych sesji na blogu!
    Naszyjnik i buty są bezbłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! Więcej takich sesji! Już na jesień miałaś chyba taki zdjęcia w płaszczykiem szarym i też strasznie mi się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń