25 października 2015

FW15 inspirations

Jej, jak ja kocham Snapchat! Nigdy nie sądziłam, że będę mieć z Wami tak bliski i szybki kontakt! Dzięki za odpowiedź na moje pytanie, bardzo się cieszę, że tak wielu z Was podobają się moje posty inspiracyjne. Uwielbiam to, że Kiszma jest tworzona wspólnie z moimi obserwatorami, że bierzecie czynny udział w wyborze tematów postów, komentujecie co sądzicie i doradzacie. 
Dzisiejszy post inspiracyjny to zdjęcia ulicznych stylizacji z ostatnich tygodni mody na całym świecie. Skupiłam się, wyjątkowo, tylko na outfitach, gdyż jak nigdy dotąd spodobały mi się połączenia "zwykłych" i "niezwykłych" osób, które uwieczniono na fotografiach. Jak sami wiecie, już ostatnio miałam chrapkę na ten temat, ale wiele popularnych blogerek dodało jednocześnie podobne wpisy, a ja jednak wolałam trochę przefiltrować internet, aby pokazać Wam MOJE faworyty.  












































8 komentarzy:

  1. Tak, stylizacje są mega! Wczoraj zrobiłam podobny post u mnie na blogu... zapraszam!
    http://karolinaszczepanska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle tych stylizacji, nie mogę wybrać najlepszą. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, a te stylizacje są świetne! :)
    sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda inna a każda wiele wnosi, uwielbiam Fw dla mnie idealna czerwona krata, koszulka adidas i ta obledna w brązowym płaszczu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda inna a każda wiele wnosi, uwielbiam Fw dla mnie idealna czerwona krata, koszulka adidas i ta obledna w brązowym płaszczu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka stylizacji bardzo przypadły mi do gustu!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń